Attila - Outlawed

|
Attila - Outlawed

Dnes vám jdu naservírovat recenzi na zbrusu nové album od skupiny Attila, které má stále horké výlisy a ještě žhavější songy. První dojem z alba, když jsem slyšel úvodní píseň "Outlawed" byl přímo úžasný - skvěle natahované intro a poté pořádný nářez, kytara jak se sluší a patří a také libový kopák v pozadí.

Na to přijde song "Light Me Up", kde zpěvák Chris zase předvede, že jeho originální screaming/growling je opravdu jedinečný. Potom navazuje song "Nothing Left to Say" a hned po něm "Another Round" - na začátku nás nechají trošku jak se zdá oddechnout, ale poté se to již zase změní v tradiční peklo s neslýchanýmy breakdowny. Co na to říct, na pár minutek se zaposloucháte, nevšímáte si ani toho, že by se váš playlist přepl na další track a v dalším okamžiku je tu už hit "Smokeout", z kterého jsem opravdu velmi nadšený. Má v sobě kouzlo melodie, rázného tempa a za tím vším se skrývá pořádný nářez. Pak se vše začne dostávat do "normálního Attila tempa" a na závěr nového alba nám kluci z Georgie naservírují pořádnou skladbu s libovým breakdownem a poněkud pestrým textem - totiž skladbu "Payback". Attila celkově na  svém novém albu předvedli nové, nevídané věci, unikátní kytarové a basové riffy, výborné texty, pořádně nadupané bicí a poněkud překvapivě i trochu elektroniky. Prostě se zase předvedli, jak nejvíc to možná šlo.

Můj celkový dojem z alba bych shrnul jako parádních 29 minut mého života, které si rád zopakuji a opravdu jich nebudu litovat. Doporučuji zakoupit, nebo alespoň poslechnout.

90%
Hardcore, metalcore