Falling In Reverse - The Drug In Me Is You

|

Když Escape The Fate opustil v roce 2008 jejich zpěvák Ronnie Radke, šlo to s kapelou pomalu ale jistě z kopce. Spousta fanoušků si nemohla zvyknout na nového zpěváka Craiga a ti nejvěrnější odpočítávali dny, kdy se Ronnie dostane z vězení, do kterého musel nastoupit. Ještě za mřížemi se zrodil nový projekt Falling In Reverse, který postupem času začal nabírat stále jasnější obrysy. Prakticky ihned, jak se Ronnie dostal z lochu, se celá věc dala naplno do pohybu a po pár měsících tu máme debutové album Falling In Reverse pojmenované "The Drug In Me Is You". Stojí za poslech?

Na tuto otázku vám dám jasnou odpověď. Pokud se vám líbí post-hardcore začátky Escape The Fate, budou se vám líbit i Falling In Reverse. Na druhou stranu, určitě se najde spousta lidí, kteří na ně budou nadávat. Kdybych si pustil první album Escape The Fate "Dying Is Your Latest Fashion" a hned poté debut FIR, nejspíš bych ani nepoznal, že jde o dvě rozdílné kapely. Oni totiž zas tak rozdílné nejsou.. I ve Falling In Reverse totiž hraje prim zpěvák Ronnie a jeho líbivé vokály, temné texty, šílená kytarová sóla a trochu toho řevu, kterého je zde ale více (a nezní již tak jednotvárně).

Na albu se nachází 11 písní post-hardcorového ražení a minimálně polovinu z alba jde označit za hity a potencionální singly, ať je to již známá "The Drug In Me Is You", nebo "Tragic Magic". Na starých Escape The Fate mě vždy bavily texty, nejinak tomu je i zde, jako příklad jmenuji píseň "I'm Not A Vampire", ve které se dokonce objeví i klávesy. Jednoznačně nejlepší písní je pro mě ale "Goodbye Graceful", která mi na první poslech téměř vyrazila dech.

Ale abych jen nechválil, rozhodně to není dokonalé album. Po několika posleších vám mohou písně připadat příliš stereotypní a kdovíjakou originalitu zde také nehledejte. Na mnoha místech je zase slyšet mnohem více vokálů než  zbytku kapely, což je škoda, posluchač má poté pocit, že se vše točí jen kolem zpěváka a že zde kapela hraje jen jakési druhé housle.

Jak již bylo řečeno, zní to stejně  jako staré věci Escape The Fate. Ale možná jsou Falling In Reverse to ještě přeci jen o kousek lepší, hlavně díky textařskému umění frontmana Ronnieho, který kapelu vyzdvihává z průměru přesyceného žánru post-hardcore.

80%
Post-hardcore, rock
2011