Wohnout - Našim klientům

|
Wohnout - Našim klientům

Na novou Wohnoutí studiovku „Našim klientům“ padne váš bystrý orlí zrak v obchodech s hudebním placatým materiálem (kde jste si pro ni už jistě všichni byli) díky krásnému, impozantnímu a jednoduchému obalu. Naopak vnitřek sešítku je propracovanej do poslední „.“ a Honza Homola nad ním jistě strávil několik bezesných nocí. Kluci nejsou nějaká motovidla, ale už léty prověření byznysmeni, servírující nám před frňák a uši vypiplaně připravenej materiál. Marketing je tvrdá věc a když má někdo koule na sebeshazování před neúnavnou konkurencí, může se mu to vyplatit, a nebo krutě prodražit.

Hned ze začátku bych chtěl zprcat tu blbost, že druhá půlka tohohle skoro hodinovýho opusu stojí za starou belu. Za starou belu stojí leda zkaženej úsudek našich nejlepších klepalů. Je fakt, že pecky jako Ježci, Bublina nebo Toubkal mi neříkají zhola nic. Ale to je tak všechno. Zbytek se drží už zaběhlýho standartu wohnouťáckýho slovíčkaření spojenýho s veselýma kytarama.

Pecky z „Našim klientům“ už kluci na koncertech hrajou nějakou dobu, od 13. června křtí desku na každým festivalu a vždycky s velkým jásotem a čím jiným, než pivem. Až na nich někde budete a budou se chystat na Svaz českých bohémů, zacpěte si uši, jak jen to půjde. V textu se skrývá tajná magicko - čarodějná formulka, která z vás následující ráno udělá trosku, budete nadávat na bolehlav, nezdravej žaludek a tak dále. Vždyť to znáte… Aspoň já takhle vždycky dopadnu.

Asi každej by si tu měl najít svůj kousek. Je-li libo na širém světě nejtvrdší Smutnou písničku, poetickýho Gastrosexuála hrajícího si se skoro roztomilejma patlaninama, nebo tribute song panu Kohákovi, všechno mají na skladě a vesele vám to zavrtají rovnou do hlavy nebo do srdce, chcete-li. Ačkoliv je firma trošku v prdeli, myslím, že se jim deska celkem povedla. A jelikož k Wohnoutům chtěli přeběhnout Márdi, Venca Bláha a Tomáš Hajíček, tak to bude asi investice zatraceně výnosná! Mimochodem, onen kousek Hledáme zpěváka zbožňuju už od doby, co jsem jí slyšel poprvé. Troufám si tvrdit, že nejsem sám.

75%
2011
52:35