Not Advised - After The Fight EP

|
Not Advised - After The Fight EP

Pod názvem Not Advised se skrývá pětice mladých sympatických muzikantů ze Southamptonu, kteří se svým pop punk/rockem začínají pomalu, ale jistě dobývat Velkou Británii. Na svém kontě mají prozatím jen dvě EP, to první, pod názvem "Fight For This", vyšlo v roce 2009 a kapele zajistilo místo na turné po boku takových kapel jako jsou třeba You Me At Six, v současnosti asi nejznámější pop punková kapela z Velké Británie. Letos na něj Not Advised navazují svým druhým EP, "After  The Fight!", se kterým se pokouší dostat ještě výše.

Hned prvním songem  "A Red Light Sitaution" mě kapela dokázala dokonale zaujmout. Už dlouho jsem neslyšel tak chytlavou, ale hlavně originální pop punkovou píseň. Nastavenou laťku si Not Advised udržují po celý zbytek tohoto sedmipísňového alba, které bych celé charakterizoval větou "Co píseň, to hit". A v čem se vlastně skrývá ona hitovost? Jednak je to určitě velmi zajímavá barva hlasu frontmana Jima, která dodává celé kapele již řečenou originalitu, ale také velmi často používané vícehlasé refrény, které vás prostě nutí zpívat s kapelou. A takhle bych mohl pokračovat ještě hodně dlouho.. Na celém EP mě nejvíce zaujaly dva songy, a to "Right Now" a "The World Is Not Ready", jejichž texty mám tendenci si neustále prozpěvovat ("I've Found A Way, To Keep You Coming, Keep You Coming Back"..) a ke kterým kapela v nedávné době také natočila velmi povedené videoklipy, které si mužete vychutnat pod recenzí.

Not Advised se u mě s nejnovějším EP zařadili mezi moje top pop punkové objevy letošního roku a troufám si říci, že nejen u mě. To dokazuje například jejich nedávno ohlášená první headline tour, na kterou se kapela vydá už v únoru 2011. Jestli máte rádi kapely typu You Me At Six, Attack! Attack! a další jim podobné, určitě těmhle sympaťákům dejte šanci, protože tohle je mladá krev, o které ještě bude hodně slyšet.

Not Advised- Right Now

Not Advised- The World Is Not Ready

Not Advised