From Our Hands - Sinners

|
From Our Hands - Sinners

Hned po vložení CD do mechaniky mě přepadly smíšené pocity. Na úvod zvukové klišé jako blázen, po kterém však přicházejí ne tolik obvyklé harmonické postupy (tedy znak jisté originality), které opět střídají neskutečně profláklé neo/pop-punkové vokály. Na ty ovšem navazuje hrubozrnný obrat, hoblovačka jako vyšitá, a takhle pokračujeme až do konce nahrávky. Tvrdší pasáže střídají ty skákavé, zpěvné, někdy až dost vtíravé, zajímavé momenty si vyměňují prostor s těmi, co vám připadnou, jako byste je slyšeli na každé druhé kytarové desce, kterou vám blahosklonně pustí v rádiu. Ale ono to kupodivu funguje! Chtíc nechtíc od prvních poslechů si pobrukuji většinu hlavních motivů desky. A k tomu to těm klukům opravdu solidně hraje, technicky znějí velmi vyzrále.

Nahrávka dobře šlape, což zjistíte po necelých 34 minutách poslechu, kdy skončí. Ano, opravdu se nezaseknete ani na chvilku, všechno plyne naprosto přirozeně a i když kapela na sebe roubuje punk, pop, metal a další stylově žánrové druhy a typy, dá se jim to uvěřit. I když nakonec jsem si kapelu stejně zařadil mezi tu „měkčí“ vrstvu rockerů a může za to asi především zpěv, respektive zpěvákova barva hlasu a styl zpěvu, které v kombinaci s oněmi popovými postupy trčí nad veškerou snahou o tvrdší muziku.

O zvuk nahrávky se postaral Ecson Waldes ve svém studiu Biotech Studio (tudíž není co vytknout), což se u nahrávek vydavatelství X Production nejspíš stává standardem, který by slušel každé tuzemské nahrávce. CD je netradičně uloženo v super jewel boxu (na domácí scéně jsem tento obal asi ještě nepotkal nebo si to alespoň nepamatuji), booklet je zpracován celkem stroze a symbolicky ve vztahu k názvu desky – z přední strany, vnitřku krabičky i potisku disku na nás číhá hříšné jablíčko a jinak nic než texty skladeb – všechny samozřejmě v angličtině, jak se dnes nosí…

From Our Hands nám přichystali sice relativně krátkou, ale o to dravější desku, která si jistě najde spoustu posluchačů, především v řadách mládeže s úzkými gatěmi a vysokými keckami, nicméně i ostatním má co nabídnout a věřím, že se tato kapela jen tak neztratí.

70%
rock
2010