Attack! Attack! - The Latest Fashion

|
Attack! Attack! - The Latest Fashion

Britové Attack! Attack! (Pozor, neplést s metalcore bandou Attack Attack! z USA! ) dělali v dubnu v Praze support kolegům Zebrahead, v listopadu se k nám chystají na svojí headline show a tak je čas si představit jejich aktuální novinku The Latest Fashion.

Attack! Attack! hrají pohodový pop punk podobný pozdním Lostprophets nebo třeba You Me At Six.Novinka The Latest Fashion navazuje na jejich eponymní debut vydaný minulý rok. Na albu se objevují především rychlejší kousky, jako například úvodní Everybody Knows, My Shoes nebo asi největší hit Not Afraid, ke kterému už kluci stihli natočit videoklip. O tom že Attack! Attack! umí i zvolnit tempo se můžeme přesvědčit v písni Blood On My Hands, ve které naplno vynikne vokál zpěváka Neila Starra. Když jsem ho poprvé viděl, upřímně jsem si říkal proboha, co ten může dělat v pop punkové skupině? Ale Neil mě ihned vyvedl z omylu. I když není moc charismatický frontman, jeho hlas je prostě skvělý.

Texty se točí okolo lásky, vzájemných vztahů, rozchodů atd, ale rozhodně nepůsobí jako stokrát ohrané klišé, to dokazuje další pomalejší a hodně emotivní píseň Best Mistake.

Attack! Attack! se se svým druhým albem The Latest Fashin určitě zařadili mezi pop punkové špičky svojí země a nutno říst že zaslouženě, důkazem je jejich první headline turné v jehož rámci se zastaví i u nás v Praze a to v neděli 28. listopadu v Rock Café. Pokud máte rádi kapely jako Lostprophets, Funeral For A Friend a podobné, určitě dejte novým Attack! Attack! šanci, rozhodně vás nezklamou. Jenom dodám že celá nová deska je volně k poslechu na jejich myspace (http://www.myspace.com/attackattackband )

Video Not Afraid:

80%
Pop Punk, Alternative, Rock