Bring Me The Horizon - There Is a Hell, Believe Me I've Seen It. There Is a Heaven, Let's Keep It a Secret

|

Pod dlouhým názvem There Is a Hell, Believe Me I've Seen It. There Is a Heaven, Let's Keep It a Secret se skrývá třetí studiové album skupiny Bring Me The Horizon. Partička okolo charismatického zpěváka Olivera Sykese z Velké Británie na každém novém albu dělá krok dopředu- po prvním čistě deathcorovém Count Your Blessings přišlo více metal-coreové Suicide Season a určitý posun je znát i na nové desce. A rozhodně je to posun k lepšímu.

Už při prvním songu Crucify Me se dozvíme jakým směrem se BMTH vydali tentokrát. Pomalejší začátek, parádně chytlavý refrén který nazpívala zpěvačka Lights a nezaměnitelný řev Oliho Sykese dělá hned z první písničky obrovský hit. Jedeme dál. Druhý song, Anthem pokračuje v nastoleném tempu aby nás připravil na jednu z nejlepších písní z alba a to It Never Ends. Je to první singl z alba, ke kterému již existuje videoklip. Jedna z nejlepších písniček od BMTH vůbec, jestli vás chytne jako mě, bude vám znít v hlavě ještě hodně dlouho. Sborový zpěv v kombinaci s řevem Sykese je prostě parádní. Následuje song Fuck, další nářez ve kterém čistým vokálem vypomohl zpěvák skupiny You Me At Six Josh Franceschi. Čisté vokály, to je další novinka u BMTH a rozhodně by v ní měli v budoucni pokračovat. Sám Sykes toho moc čistě nezazpívá a výpomoc jak od Lights nebo Joshe Franceschi dodává novému albu na originalitě. Nejlépe to demonstruje píseň Don't Go, ve které uslyšíme znovu zpěvačku Lights. Housle na začátku metal-core songu? Proč ne, když to funguje. Na téhle písni mě zaujal především upříný text, Oli se zde vyřvává ze svých problémech v dospívání a když přijde refrén v podání Lights, největší hit alba je na světě.

Home Sweet Hole, další song, mi začátkem trochu připoměl hitovku Pray for Plagues z prvního cd BMTH Count Your Blessings, ale jen připoměl, koneckonců kapela je dnes již někde jinde než za dob prvního alba. Po písních Visions a Blacklist, které pokračují v zavedeném tempu přichází oddechovka Blessed With A Curse, která začíná instrumentálně a která disponuje dalším skvělým textem. To je asi další věc, ve které se BMTH posunuli, texty mi na albu připadají více "upřímné" než dřív. Album zakončuje rychlá řekl bych až zběsilá , ani ne dvě minuty dlouhá Fox And The Wolf.

Jak už bylo řečeno, BMTH se zase posunuli o kus dál. Je jen na vás, jestli novým BMTH přijdete na chuť nebo ne, ne každému se bude nový zvuk líbit. Pro mě osobně je to hodně velké překvapení a z desky od které sem toho moc nečekal se stala zatím nejlepší deska roku, samozřejmě v rámci metal-core scény.

Video It Never Ends:

100%
Metal-core