You Me At Six - Sinners Never Sleep

|
You Me At Six - Sinners Never Sleep

Už je to nějaký ten pátek co You Me At Six vyrazili ven s novou deskou "Sinners Never Sleep" , která láme příčky komerčních hitparád a navíc si drží původní fanoušky YMA6 stál při své přízni.

Tak nějak nám YMA6 postupem času vyrostli a hodně se nám to podepsalo na jejich hudbě. Zatímco Joshův křišťálově čistý vokál je čím dál lepší, tak kytarové riffi jsou pořád stále jednodušše krásné. Na album si přizvali rodáka Olivera Sykese z Bring Me The Horizon a jiné představitele celé široké HC scény, například Winstona McCalla z australských Parkway Drive a podobně. Celkově se album liší od předchozích asi nejvíce tím, že se YMA6 pokouší kombinovat více prvků v jejich hudbě z jiných stylů, které jsou však pop-rocku příbuzné. Pojďme se spolu ohlédnout po historii YMA6 a trošku srovnat nynější YMA6 se starým debutovým albem "Take Off Your Colours" , které sklidilo asi největší úspěch se songy "Gossip", "Save it for the Bedroom" a "If I Were In Your Shoes" , které se objevilo v KERRANG magazínu. Oproti "Sinners Never Sleep" je celé album nabité mladistvou energií a ni moc přehnaně propracovanými technikami, přeso je to album dle mého názoru stejně geniální jako všechny jiné, jen se změnil od roku 2008 trošku jejich přístup ke skládání. Zatímco stará alba si poslechli především jen teenageři, tak nové YMA6 se trefují do not jak mladým tak i starším příznivcům rockové hudby.

Na začátek celého 12ti trackového alba si na nás YMA6 připravili skladbu "Loverboy" , která je odstartována pestrou rádoby indie basou, která opravdu stojí za zmínku a pozornost. Dále se prokoušeme přes epický song "Jaws on The Floor" , který má text přímo jako by ho napsal život sám a opět bych ho zařadil mezi další song , který se týká partnerek, žen a vysněných lásek. Co by to bylo za YMA6 , které takovou dobu velmi úzce spolupracují s Bring Me The Horizon jako takovými a hlavně s Olim, kdyby si nepřizvali na desku přímo jeho. Ve skladbě "Bite My Tongue" totiž posloužil jeho screaming/growling. Ihned jak přišel na řadu chytlavý a instrumentálně jednoduchý breakdown, tak Oli předvedl kvalitní výkon zakončený slovy "fuck you". Upřímně, odrovná vás to na celý den a nebudete schopni myslet na něco jiného. U 9. tracku se nám objevila další legenda HC scény a to již zmíněný Winston McCall z australské bandy Parkway Drive. Album hezky YMA6 ukončili 12. skladbou When We Were Younger, která ve vás zaručeně probudí takovou zajímavou náladu smíšených pocitů a tóny vás úplně ponoří do skladby.

Song, který stojí určitě dále za zmínku je "No One Does It Better" . Hezky navazuje tempem na předchozí skladbu a čím déle trvá , tím více také zvyšuje důraz a tempo všech nástrojů, včetně vokálů Joshe ,který na vás určitě nabudí k životu. Další je pomalejší a pohodový song "Crash" , který vám padne určitě do jakékoli nálady. Oba dva songy mají krásný tónový rozsah jak v instrumentech , tak ve vokálech.

Abych to vše shrnul, tak "Sinners Never Sleep" je dle mého názoru jedno z nejlepších alb co byla v poslední době vydána a stojí určitě za obětování času kvuli poslechu. Věřím, že si získá přízeň jak zapřísáhlých hardcore příznivců, tak i lidí co se motají okolo pop-rockové hudby.

91%
Rock, Pop-Rock, post-hardcore
2011